İşe başlayan annelere bi sorum olacak. Bebeğim 8 aylık, artık işe başlamayı düşünüyorum. Daha önceden işe başlamış annelerin tecrübelerini merak ediyorum. Süt mü sağdınız, mamaya mı döndünüz, ek gıda mı yedi. Nasıl devam ettiniz biraz anlatır mısınız. Tabi bu uygulamaları yaparken bebeğiniz kaç aylıktı onu da paylaşabilirseniz benim için daha kavrayıcı olur. Mesela süt sağıp bıraktıysanız günde ne kadar süt içti gibi gibi