Herkese merhaba öncelikle ülkemizde yaşanan deprem afetinden dolayı herkese geçmiş olsun. Yaralarımızı hep birlikte saracağız inşallah Allah yardımcımız olsun.
Böyle bir dönemde forumu umarım gereksiz meşgul etmem ama bir şey sormam gerekiyor.
Bebeğim 5 aylık oldu 1 aydır inanılmaz bir saç dökülmem var avuç avuç saç döküyorum ve artık kel kalacağım diye korkuyorum. Bu durumu yaşayan ve çözüme ulaştıran var mı? Ürün tavsiyelerinizi bekliyorum..