Anneler öncelikle hepimize geçmiş olsun, Rabbim bı daha yaşatmasın çok üzgünüm. Göçüp gidenlere Allah’tan rahmet kalanlara ise sabır ve sağlık diliyorum.
Sorum şu ki 1 aylıktan beridir maflor probiyotik kullanıyoruz. Fakat ne kadar daha kullanmalıyız onu merak ediyorum. Gaz sancısı çektiğimiz için verdi doktorumuz gaz damlası hiç kullanmadik. Bitmek üzere bu şişe de. Bir daha almak istemiyorum ama gaz sorunu hala birazcik var. Beş buçuk aylık olduk.