Sevval37 Bebeğim 5 ay 2 günlük doktor 6. Ayı bekle dedi ama bebeğim çok hevesli bizimle birlikte oturuyor sofraya yemek yerken oda ağzını açıyor ailemde verelim diyor bende kararsızım gazlı bir bebekti korkuyorum açıkcası gaz yapar tuvalet sorunu olur diye başlayanlar nasıl başladı hangi saatlerde önce mama verip sonra yemek mi verdi
nazliicank Sevval37 benim bebegım de oyleydı. Biz mama ile besleniyoruz 5.ayda basladım tadımlara ama zorlamadım biz yoğurtla başladık. Prebıyotık kullandıgımız için bi sıkıntı yaşamadık gaz ve tuvalette. Sonra patates havuc vs vs devam ettık. Cok heveslı yemıyor bende zorlamıyorum. Zeytşnyağı veriyorum 1 çay kaşığı. Doktorum açken ver ek gıda dedi ama oyle cok sınırlı oluyordu. Mama verdıkten 1 saat sonra verdım genelde. Zaten amaç doyması degıl tadına bakması. Sonrasında da acıkınca da mamasını verıyorum
Pinpony Sevval37 merhaba. Hem Gaz hem de tuvalet sorunumuz var diyorsunuz. Bence başlamayın derim. Zaten ömür boyu ek gıdayla beslenecek. Bol bol emzirin bagirsaklari iyicene gelişsin probiyotik kullanabilirsiniz bu sürede düzenlemeye yardımcı olur bagirsaklarini. Bebeğiniz hazır olabilir ama bagirsaklari hazır değilse inanın ilerde cok daha zor oluyor. Acele etmeyin. Daha vaktiniz var zaten.
42gulfe_kctrk Sevval37 yazınızi yeni gördüm bence tadımlık verin bizde 5 ay 14 günlüğüz 2 haftadır yoğurt patates bebe bisküvisi corbalarin ucundan damağına değdiriyorum toplasan bir çay kaşığı falandır ama yemek yerken oda bizimle oluyor istiyor böyle olunca bende çareyi böyle buldum en azindan
nazliicank Sevval37 ilk mama veriyorum 1-1.5 saat sonra ek gıda verıyorum zaten yıne 1-1.5 saate acıkıyor sonraı da
aleynaydmr Ben tam 5 aylikken basladim kilosu biraz düsük olsugunu icin ve Anne sütü aldigi halde. Hic pisman degilim güzel ilerliyoruz suan 6 bucuk ayligiz❤️ Ama bizde tabi gaz sorunu yoktu o yüzden teredütte kalmadim.
nazliicank Sevval37 evet doktorumuz oyle soyledı. Gece uykusuna yatmadan en az 3 saat gecmesı lazımmış sindirim açısından. Ben 2 öğün veriyorum 1 öğün yogurt 1 ogun sebze yada meyve. Birini 11-12 gıbı oburu de 1-2 gıbı oluyor genelde
Sevval37 nazliicank ya anladım teşekkür ederim devletteki doktorlar pek anlatmıyor sanırım özele gidiyorsunuz
Sevval37 Pinpony evet kullandık ama bi süreden sonra prebiyotik rahatsız etti bebeğimi bende bıraktım
leopardeseni 5 aylık olduğu gibi başladık doktorumuzun izniyle, ilk günler tadımlarla başladık. Alerjik bir bebek olduğu için her yeni ürün için 3 gün kuralını uyguladık. Şimdi ise sabah 1 ara öğün meyve püresi, akşam yemeği öğünü olarak sebze püresi veriyorum.