123321123 Bebegim 3 aylık artık banyoda kendim yıkamak istiyorum şuan odada küvet ve filede yıkıyorum.Önden açılan Banyo taburesi alıp memnun kalan yada kalmayan var mı?
Deletedmom_68 123321123 ben almadım ama o kadarlıkken kendi kucağımda yıkıyordum oturmaya başlayınca havlu atıp onun üzerinde yıkamaya başladım. sanki öyle şeyler zor gibi ya poposu filan nasıl yıkanacak ki
Beraninannesii 123321123 Ben memnunum ama 3 aylık bir bebek için henüz erken 5.ci ayda oturunca net kafasını düşürmeden tutabiliyordu.
MiraySu55 123321123 ben aldım 10 aylıgız ama küvetinin içine havlu serip öyle yıkıyorum biraz daha büyümesi lazım sanki onu kullanmak için popo özel bölge yıkaması zor oluyor diğer türlü ayaga kaldırmak gerekiyor
kubramomm- 123321123 çok memnunum bende banyoda yıkıyorum oturak şeklinde. Fakat 3 ay çok küçük ya kucakta yada küvette devam edin şimdilik küvet daha iyi olur kucak riskli balık gibi kayabilir ❤️
123321123 Deletedmom_68 kucagınızda yıkarken kayma riski olmuyor mu cok korkuyorum kayar diye daha sonra havluyu nereye atıp yıkadınız
Balkuupu Çok memnunum gerçekten 🙏🏻 İyi ki almışım diyorum. Kızım 9 aylık ama rahatlıkla desteksiz oturabildiği için rahat. Eğer desteksiz oturuyor olmasaydı yıkayamazdım. Bebeğiniz çok küçük. Şu an size uygun değil
Smilee 123321123 kendi oturmaya başladığında aldım şimdi 2 yaşında hala kullanıyorum çok memnunum. Bana daha güvenli geliyor
123321123 Teşekkürler yorumlar için indirimde yakalarsam alacağım da önden fikrim olsun istedim evet şuan küçük oturmaya başladıgu dönemde kullanırım 🙏🏼
merkursavascisi_06 Ben banyoda kullanmıyorum masada yanımıza oturtmak için kullanıyorum kızım 5.5 aylık daha tam dik durmuyo hemen öne eğiyo kendini sizin bebeğiniz daha küçükmüş durmayabilir orda
cocomelon33 123321123 oğlum 22 aylık hala kullanıyorum daha uzun süre kullanırım çok rahat ve pratik gerçekten
Yamanmoms 123321123 cok memnunum 2. El bile alabilirsiniz oturmaya basladiginda yikamak cok kolay oldu 14.5 aylik hala onla yikiyorum
menek16 123321123 babyjem aldım henüz banyoda kullanmadık küvetinde yüzdürme teknigiyle yıkıyoruz ama genel olarak memnunuz mama yerken bazen onda yediriyorum mutfakta yanıma alıyorum