Kızlar vallahi iyice kafaya takıyorum tecrübeli annelere soruyorum… 7 ay 15 gunlukken bababa baba dedi bıraktı sadece 4 gun dedi…8 ay 15 gunlukken tekrar başladı baba,anne,mama o da 5 gün sürdü.şuan 9 ay 2 gunluguz hiçbirini demiyor ….çıldırcam…Normal mi? Bazı bebekler sürekli bırakmadan diyor benim bebeğim niye böyle