Yaseminnnnnalparslan bebeğim 2 aylıkken sintigrafi için anestezi aldı sonra da ameliyat oldu yine genel anestezi aldı hiç korkmayın bende çok korkuyordum sizi çok iyi anlıyorum ama hiç bişey olmuyo Allah’a güvenin çok güçlüler Allah’ın izniyle atlatır çok hafif veriyorlar sadece uyuması için hareket etmemesi için ondan hiç bişey olmaz benim bebeğim genel anestezi aldı birde hiç bişey olmuyo 🤲