LadyGugu keremsmomy Prima Aktif, premium care, prima pure hepsini kullandım. En az sızdıran, pişik, kızarıklık yapmayan bezler bunlardı.
Premsesannesi355 keremsmomy ben kullanıyorum canım zaten gece ozellikle başka bez kullanmam sizdiriyo koku yok ben beğeniyorum. Pişik olmuyo
Keremikobayky keremsmomy prima premium care ve aktif bebek kullandım. Aktifin kalıpları bi tık daha dar. Benim bebikoya bi zararı dokunmadı
keremsmomy A2B4 premiun care nasıl acaba ? arasında fıyat farkı var o yuzden soruyorm o daha mı ıyıdır kı 🤔
mycutebaby keremsmomy hiç bi zararı olmadı ben kızıma 2 yaşına kadar nerdeyse kullandım çokmmemnun kaldım
gozgozanne keremsmomy vallaha csnim ben sleppy goon Molfix denedim hepsi sizdirdi kesinlikle Prima kalitesi başka asla sızdırma oisij tasma yapmadı memnunum