Kızlar merhaba kızımın kaşlarının arasında halk arasında çilek hemanjiyom denilen leke var doğduğundan beri büyüyor buyüzden doktora götürdük tedaviye başlandı hemangıol diye kalp ilacı acaba ne kadar sürede iyileşir bebeğinde olup da bu ilacı kullanan var mı ? Ne kadar süre de iyileşti ?