Benım kızımda 9 aylık cok güzel uyurdu öğlen uykusuna 12 de yatar 2 de kalkardı snra 5 de uyur 6 da kalkardı aksam uykusu 20.30 du sabah 8 e kadar uyurdu . 1 aydır ne oldu anlamadım sabah kalkıo sadece gun ıcınde yarım saat uyuyo aksam uyuması 10 u buluyo ama kırk kere uyanıp aglıo. İyi geceler cayı felan kullan varmı veya bı cozumu olan