Dilruba_1 canım benim bebek pramature doğdu 2200 doğdu yani olduğu kadar anne sütüyle şimdide ek gıda 2aydir geçtik doğduğunda 45 cm di şuan 74 cm dedi hemşire yani bu bana bağlı değil her bebek farklı ancak insanlar bunu anlamıyor sağlık önemli zaten kapasitesi varsa kiloda alır boyuda uzar insanlar çok abartıyor durumu ☺️