Mdngny Kızlar doğumdan sonra basur ve hemoroid sorunum oluştu. Onlar geçti şimdide afedersiniz büyük tuvaletimde bazen kan görüyorum. Kanser belirtisi midir doktora gitmeye korkuyorum 6 aylık bebeğim var
Deletedmom_62 Mdngny yok canimm bir de kan gelmesiyle kanser olmaz ki. Bence geçmedi hala devam ediyor o yüzden kan geliyordur bende de gelyyo arada
Ysmndnz_ Mdngny basurdan dolayı kanama olur maalesef dışı geçmiş olabilir fakat içerde hala vardır bende yaşadım çok korkunçtu
Omeraslan Mdngny gastroenteroloji doktoruna gidin hemoroid mi farklı bir şey mi ancak öyle anlaşılır. Ben de sürekli kan görüyorum benim ülseratif kolit hastalığım var mesela doktor kontrol etmeden tanı koymanız mümkün değil maalesef
Melson21 Mdngny 😅 kiyamam sana istemsizce guldum valla kusura bakma. Bende de kan geliyor cok normal.
Mdngny Deletedmom_62 ama benimki dışkının içinde kan oluyor afedersin peceteyle popomu sildigimde kan görmüyorum
Deletedmom_62 Mdngny tamam benim de öyle. Bu kanser olmuyor kanserin en büyük belirtisi sebepsiz durup dururken çok fazla kilo vermek
Mdngny Deletedmom_62 netten bakınca kolon kanseri belirtisi yazıyor da endişelendim haklı olarak birde hemoroidken ağrı yaşardım hiç ağrım da yok acı da birden dışkıda kan görünce korkuyorum
Angel00 Mdngny siz gerilmişsiniz sanırım sakin olun ikisinin alakasız şeyler olduğunu söylemiş arkadaş, kendinizi korkutmayın lütfen nette dogru bilgiye ulaşmak pek mümkün degil.
Omeraslan Mdngny ülseratif kolit hastalığımın adı (bağırsaklarda minik minik yaralar var onlar ben de kanama yapıyor) Doktora başvurun internette çok farklı bilgilere ulaşırsınız.
Mdngny Angel00 haklı olarak korktum ve üslup hoş değildi kanserle alakası yok demek konsor no oloko demek farklı çünkü:)
Mdngny Minkpndam sorunlu musun arkadaşım bir soru sordum adam gibi cevap verirsen verirsin vermiyosanda defol git mahalle karısı gibi ağız dalaşı yapma benle