Benim oğlum şuan 4 ay 17 günlük ilk 40 gğn boyunca her emzirdiğimde kakasını yapardı abartısız kucağımda her emerken sonra 2 aylık olduğunda ise günde bir kere yapmaya başladı büyüdüğü İÇİN düzene girdi siz kendinizi her gün büyük tuvaletinizi yaparken düşünebiliyor musunuz 🤷🏻♀️😂 3,5 aylıkken çok büyük sıkıntı çektik 10 gün yapmadığını bilirim doktora gidip ilk defa fitil kullanmıştım zeytinyağı mı içirmedim neler neler sonra araştırdım bebekler 4. Ayına yaklaşırken başırsaklarda fonksiyon değişimden dolayı popoyu uyarmadığı için yapamayabilirlermiş bekledim biraz ve 10 gün yapmayıp yaptığında bir günde 3 kere yaptı bu biraz böyle devam etti şimdi dediğim gibi 5 aylık olmak üzereyiz ve yavaş yavaş ek gıdaya başladım açıkçası yapmaz dşye korkuyordum dün çocuğumun ilk defa ıkına ıkına kaka yapmaya çalıştığını gördüm 😂 Ben bu annelik deneyimim sürecinde bişeyleri akışına bırakmam gerektiğini çok üsteleyip üzerine düşersem bazı şeylerin beni zorlayacağını öğrendim mesela örnek vermek gerekirse biz 2. Ayda meme reddi yaşadık çok zorlanmıştım çok ağlamıştım diyebilirim sonra bu 2. Ay atağı belirtisi olduğunu okuyup buna inanınca geçmişti 🤷🏻♀️ Geçenelrde ise 4. Ay atağında tekrar meme reddi yaşanacağını okuyup buna yoğunlaştım sanırım ki şuan meme reddi yaşıyoruz 🤷🏻♀️ Ama 2. Ayda yaptığım gibi ne bebeğimi ne kendimi sıkıyorum almıyor mu memeyi veriyorum mamayı kaşık mamayı en azından tok olduğunu bilip rahatlıyorum uyuduğu zaman emmesini sağlıyorum 🤦🏻♀️ Diyeceğim o ki evet zor ama akışına bırakın oda bir birey 🥰