defnes32 Kesinşikle , görmemezlikten gelmek en güzeli bazen. Ama kendi adıma beni dinlemeli eşim askeri personel bazen yanımızda olamıyor yeri geliyor anne-baba oluyorum. Şu anda Adıyamda evimiz zaten yoğunlarmış, kv lerdeyim. Kimseye müdahale etmesini istemiyorum gerekirse lafımı verip geçiyorum. Çünkü yine ben uğraşıcam. Kimsenin kırılıp kırılmamasını zaten şu dönemde çok takmıyorum deprem anında orada da olabilirdik :(