Heaven ay benim oğlum 5 aylık oldu iki gğn önce. Sadece anne sütü alıyo. 40ı çıktıktan sonra haftada 1 kez kaka yaptı hshshs kaka günü bekliyordum artık 😂 doktor gayet normal dedi. Anne sütü posasız olduğu için bağırsaklar hemem dolmaya bilir dedi. eğer kaka yapmadığı günler alttan gaz atıyorsa hiç bi problem yok dedi. Cidden de öyleydi keyfi yerindeydi çünkü hep. 5 aylık oldu ek gıda için tadımlra başladık oo oğlum bi anda patır patır kaka yaptı ahhsajsj yani korkmayın anne sütü posasız olduğu için çok normal büyüdükçe düzelicek bağırsaklrı. Bence zeytinyağı falan da içirmeyin eğer yine yapmazsa doktora gidin. Bebeklerin böbrekleri herşeyi süzemez. Doktora danışın derim ben