Naciyeylmz https://www.hizliresim.com/p372394 kestim şuan tırnaklarını ama küçük tırnak çok içte normal mi
Deletedmom_112 Naciyeylmz küçük tırnak zaten minik olduğu çok uzamıyor ama sanki geç kestiğin için de kırılmış gibi duruyor.
Eminecak Naciyeylmz tırnakları cok uzun duruyor. Küçük parmağının tırnağı mantar gibi görünüyor siz canlı goruyorsunuz daha iyi anlarsiniz tabi
Poyrazin_annesii Bnm oğlumunda boyle tırnakları. Ama ayak tırnakları cok geç uzuyo. 11 aylık olduk şuan sadece 1 defa kestim düşün yani
ogretmenanne34 Naciyeylmz Normal görünüyor yine de Doktor kontrolünde sorarsınız, içiniz rahat eder. Tırnaklarını uyurken kesebilirsiniz.