Merhaba sevgili anneler, oğlum da atopik dermatit var önce yanagında başlayan sonra sayılabilecek kadar tüm vücudu sarmayan döküntüler vardı egzama gibi ek olarak BCG aşı yerimiz sorunlu oldugu için sayısız doktora gittik aşı yerimize yogunlasıldı çünkü sanırım milyon da bir görülebilecek türden görüntü. Vücudu kaşıntılara başladı özellikle boynunun altı gövde kısmı yogun döküntülüydü artık kanatıyordu en son test için (testi ay sonu yaptıracağız - kaka da kan yok mukus iki kez bu sebepten genel de süt alerjisi değil deyip test yapmadılar) bi doktora gittigimizde alerji mamasını deneyelim bi şey kaybetmeyiz ay sonu da test yaptırırsınız dedi (evolvia rp2) süt ve süt ürünlerini beklemeye aldık (6 ay 5 günlüğüz) sorum şu ki alerjik ise belirtiler ne zaman sonlanmaya başladı süreç neydi tecrübelerinize ihtiyacım var