Oğlumun anlında saç dibinde var, dogumdan 1 ay sonra oldu. 1 yaşına kadar bekleyelim geçer dedıler bizi de rahatsız etmıyordu zaten ama 2 gün önce orayo kapıya vurdu ve baya bi kan fışkırdı elim ayağımıza dolandı. Artık dikilmeye yürümeye başladı tehlikeli onun için diye bugüne randevu ayarladık. Aldırmayı düşünüyoruz. Zaten genci yaşlısı bıle hemen cocugun yanına gelıp ayy naptınız anlınaa aldırın onu yaa yazım diye saçma çıkışlar da bulunuyorlardı. Cocuk ileri de bunları duyunca kompleksli olmasını istemiyoruz.. Hatta bir kere fırında bır kadın kızına bak sessız ol yoksa senınde anlında ondan olur dıye korkuttu cocugu hayatım da hıc bukadar gözlerim dolmadı sinirden. Bişey demedim kendi terbiyesizliğiydş. Konu uzadı gitti. Daha önce aldıran var mı birkaç çeşit operasyon ile alınıyormuş bizimki pembe yuvarlak bısey. Tedavi dönemini merak ediyoruz.