burcineliz öncelikle geçmiş olsun, bir süre önce bende düşürdüm. Kucağımdayken uyuyakalmışım. Aklım çoktı benim de.
Doktora götürdüm hemen, o kadar rahattı ki doktor. Normal dedi. Tam zamanında düşürmüşsün, şu an lastik top gibi hiçbir şey olmaz bebeklere dedi. Kırık olsa zaten ağlamaktan yıkardı ortalığı dedi. Zaten bebeklerin kırık durumu imkansıza yakın derecede oluyormuş, özellikle kırmak için uğraşman gerekiyor dedi. O zaman da aile içi şiddetten biz bebeği alıyoruz dedi. Sen yine de düşürme bir daha ama düşünce de bir şey olmaz dedi. İçim de rahatladı. Üzerinden 2 haftadan fazla zaman da geçti çok şükür bir şey yok.