Öncelikle hepimizin başı sağolsun, zor ve acılı günler geçiriyoruz, Rabbim yardımcımız olsun.
Soruma gelecek olursam, şu anda bir özel eğitimde çalışıyorum ve Afyon sağlık bilimleri üniversitesi personel alımı yapıyor. 4/b sözleşmeli olarak. Benzer yerlerde çalışan anneler genel olarak, hakları ve sözleşmeli olarak çalışmanın getirdiği dezavantajları anlatabilir mi? Tereddüte kaldığım için hala başvuru yapmış değilim