Benim bebeğim de 31 aylık bir gün denedim sürekli altını hiç baglamadim çişini yapması için sürekli lazimliga oturttum bir kez yaptı daha sonra inat etti artık hiç yapmadı altına yaptı hep sonra bez bağladım mecburen onu da zorlamak istemiyorum sevdirmek istiyorum biraz erteledim o yüzden tekrar korkutmadan ne kadar arayla başlanılmali sizce