biimiyomyardimet ben kendi düzenimizi de yazayım size fikir olsun. Sabah uyanınca emziriyorum. Sonra kahvaltı hazırlıyorum. Genelde haşlanmış yumurta, peynir, zeytin şeklinde yapıyoruz kahvaltıyı. Bazen omlet, haşlanmış patates, pankek yapıyorum. Yaklaşık 1-1.5 saat sonra meyve veriyorum, evde ne varsa elma, armut, muz, kivi vs.
İlk uykusundan sonra yemek yiyoruz. Çorba ve bir ana yemek ya da yemek ve yoğurt şeklinde. Sonrasında acıkırsa yine meyve teklif ediyorum.
İkinci uykusundan sonra da öğle yemeğindeki menü ve yoğurt oluyor.
Tabi bir de aralarda ne zaman isterse emziriyorum.
Genel olarak menüde dikkat etmeye çalıştığım şey ise protein, karbonhidrat ve yağı dengeli almaya çalışması oluyor