Bazen 150 cc çıkıyor bazen 30 anlamadım gitti vaktim de yok sağmak için çünkü bebeğim çok huysuz pek uyumuyor ve tek başımayım sütüm olduğunda fırsatım olmuyor fırsatım olduğunda da sütüm olmuyor kaldıki doğru düzgün içse içime dert olmayacak ama biberonla bile ittire kaktıra zar zor içiyor istemiyor sanki biberonu da ,kaşık ve şırıngıyla denedim ağzında bekletip kenardan akıtıyor yutmuyor şaşırdım artık nolur yardım edin yaşayanlar varsa