Deletedmom_68 Dilruba_1 ben 7 aylıktan beri yapıyorum pankek o zamanlar 2 dişi vardı boğazına kaçar gibi olunca 2-3 öğürüp attı hep fazlasını
Ronesans Deletedmom_68 salatalığı kalın dilim halinde veriyordum büyük parçalar kopamıyordu ya da komple ağzına sokuyordu. Bir de öyle deneyeyim bari.
Deletedmom_68 Ronesans ben ilk başlar cam rendeden geçiriyordum salatalığı benden cesur davranmışsınız😌 deneyin ağzına atar atmaz su gibi olup gidiyor zaten