Bebeğim 2 ay 12 günlük emzikde biberonda kabul etmişti aventin biberonunu kullanıyorduk. Dışarı çıkarken sütümü sağıp biberonla veriyordum. 2 3 gün önce biberonu ağzına koyunca öğürmeye başladı. Denedim biraz sonra aldı en son da kustu. Dün emzik almak istemedi bugün de biberonu tekrar denedim yine öğürdğ kusar diyr zorlamadım. Bu ani biberon reddi nasıl bişeydir ya. Tekrardan biberonu kabul eder mi ki :(