Ucansupurge Kızlar günaydın +1 yaş kuzularina mamayı neyle veriyorsunuz biberonla mi yoksa alıştırma bardağı ile mi? Birde marka önerisi istiyorum❤️ memnun olduğunuz biberon/alıştırma bardağı markası nedir
Sebusebu Ucansupurge benimki biberonla devam ediyor mama içmeye 13 aylık. Geceleri veriyorum zaten sadece
Ucansupurge Akış hızlı olan değil mi kızlar sanki yeterli gelmiyor gibi çok fazla çekiyor ve başlık içe gömülüyor 🥺🤷🏻♀️Berilsmom13 Asyaveannesi04
Ucansupurge Sebusebu 17aylik benim kızda bende gece veriyorum ama çok çekiyor ve biberonun ucu içe çok çöküyor acaba değiştirmenin zamanımi geldi diyorum
Ucansupurge Berilsmom13 Bende avent 2 numara kullanıyorum üstelik yanlışlıkla yıkarken yirttirmisim deliği 🥺 sanki rahat içemiyor nukun alıştırma bardağını aldım +12 ay olanı ama gene içe göçüyor dün wee babyin biberonunu aldım oda içe göçüyor çekiyor çekiyor gelmiyor yoruluyor bırakıyor 🤦🏻♀️
Deletedmom_112 Ucansupurge acaba ucunda ekstra hava çıkışı sağlayan bir delik varmı yoksa o yüzden içe çöküyordur.
Ucansupurge Berilsmom13 Bende anlamadım bildiğin biberon başlığı içe çöküyor çok fazla çekince hava kalmaz buzusur ya o şekilde.
Ucansupurge Deletedmom_112 Var aslında ama ben biberon deliklerini yanlışla yıkarken biraz yirttirmisim ondan olabilir mi şimdi baktım nukun da deliği yırtılmış 🤔🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Elfelf475 Ucansupurge kendim gece maması yapıyorum emzirmedigim zamanlarda pipetli biberon işimize yarıyor. Onun dışında hiçbir şeyi kullanmıyor. Pipete alışkınsa su içmesi için de teşvik edici oluyor.
Ucansupurge Elfelf475 sulukları hep pipetli ama gece veriyorum mamayı genelde hep uyku halinde oluyor pipetli olmayabilir 🥺 ama bu akşam bir deniyeyim çok teşekkür ederim canım 🌺
Deletedmom_112 Ucansupurge bilemedim ki genellikle hava akışı olmayınca içe kaçıyor yada delikleri mi çok küçük cekmekde zorlanıyor da olabilir