Arkadaşlar merhaba 2 ay 28 günlük bebeğim var çok fena çksürük başladı birden oldu sanırım benden grip bulaştı acil doktoruna götürdk antibiyotk verdi sadece bir kez kullandk ama başla doktora götürsem mi n yapmalıym birde burun temizliği için bu ağızla çekilenler mi iyi küçük el pombası gibi olanlar mı yardımcı olurmusunz