Arkadaşlar merhaba oğlum hareketli 5 dk oturmuyor. Dün misafirleğe gittik. Bir şeyler kırdı, döktü vs pek bişey anlamadım sağolsun 😁 Sabahın 9 unda dans ediyor 😁 Ne yapıcam bilmiyorum geçici mi ? Oturup ağlayasım geliyor. Çok seviyorum oğlumla zaman geçirmeyi, oynamayı ama bazen çok zorluyor fikirlerinize ihtiyacım var