missozge abartısız söylüyorum ilk çocuğum 3 ay boyunca ne gece ne gündüz uyuyordu perişan olmuştum uyanık vaziyette rüya görüyordum bitik haldeydim dışarıda çocuğu olan bir kadın görünce bunlar nasıl fırsat bulup geziyor diyordum sonra geçti gayet uysal güler yüzlü bir bebek oldu büyüğü 8 aylık olunca bilinçsiz ilaç kullandığım için ikinciye hamile kaldım şuan yenidogani emziriyorum büyüğünü ayağımda sallıyorum dün gece küçüğü sabaha kadar uyumadı bitik haldeydim artı olarak büyüğü rotavirus oldu heralde bir kaka yapıyor bastan aşağı kirletiyor çamaşır yetistiremiyorum hastaneden az önce geldik ama biliyorum ki bu günler geçecek büyüğünde ilk anneliğim olduğu için hiç geçmeyecek sanıyordum hayatım zindan gibiydi şimdi de pek farklı sayılmaz ama geçecek sizde sabır edin emin olun geçiyor eskisi kadar olmasa da rahat yemek yiyip dinlenebilirsin en azından annelik kolay değil Allah yardımcımız olsun inşallah ♥️