Ggalparslan pankeki direkt eline mi veriyorsunuz ya da parça parça ısırtıyor musunuz yoksa çatalla ezip mi veriyorsunuz? Ben yeni anneyim napıcağımı bilemiyorum. Bi de parçacıklı olunca sevmiyor gibi geliyor ki başından beri her şeyi ya çatalla ezdim ya da süzgeçten geçirdim pütürlüye alışsın diye bi kere blender kullanmış değilim. Muzu bile yemiyor ya :( sadece yoğurt, tarhana , bi de arada onun da yiyebileceği çorbaları yaptığımda onu yiyor. Ben de anne sütü ağırlıklı gidiyorum bu arada ama artık karnı doymuyor. Ya da çok süt içince midesi bulanıyor kusuyor katı bi şeyler yemesi gerek:(