aslihanbsbg Bebeğimin odasına kamera almak istiyorum var mı öneririm dediğiniz marka model arastiriyorum surekli ama emin olamiyorum telsiz yerine kameraya gecmek istiyorum hem sesini duyup hemde gormek istiyorum yardimci olur musunuz lutfen
Serapthewhite aslihanbsbg motorola aldık biz de ebebek indirimine girdiğinde özellikle kendi ekranı olması önemliydi benim için de. Şuan için gayet memnunum ekranın görüntü kalitesi biraz kötü ama yeterli oluyor telefondan da izleyebiliyorsunuz orda daha güzel görüntü.
Artemiss_ aslihanbsbg xioami kullanıyoruz memnunum aşırı hassas gece görüşü de iyi hem ses hem görüntü. Herhangi harekette telefona bildirim geliyor öneririm
burcubagla0319 motorola kullniyorum ben benim icin onemli olan telefonumdan degil de izlemek icin ayri bi ekrani olmasiydi
Ilay1710 Xiomi kullanıyorum gece görüşü çok iyi 3 güne kadar kayıt alıyor sesi çok iyi veriyor ve aşırı hassas en ufak harekette bildirim yolluyor. Uygulamayla evde olmasanız dahi rahatlıkla izlebiliyorsunuz