seboss35 acile gittiğimde serum olarak yapmışlardı bana buscopan doktor ilk sütünü sağ boşalt sonra emzir demişti, ilacı içmeden sağıp süt ayarlayıp içebilirsiniz ilacı, benim dolapta sütüm vardı serum sonrası dolaptan süt ısırıp icirdik artı o emzirmede de sütümü sağıp döktüm 4 saat sonra emzirdim bir süre böyle yapabilirsiniz kontrol amaçlı