bebeğimin ağzında zaman zaman tükürük çıkıyor köpükcük şekilde çok aşırı değil ve bazen de tükürüğü genzine gidiyor öksürüyo bu yüzden ya da nefesinde zorlanıyo bundan dolayı bu normal midir bir ara altını alırken tam 5 defa kaldırmak zorunda kaldım her defasında genzine gitti hemen toparlayamadı ve bu gece ise ağlamaya başladı ama birden de sanki bir yeri acımış gibi ani bi ağlamada artış oldu kızardı ve genzine tükürük gitti sırtına vurduk pat pat sonra sakinleştirdim hemen sonra emdi bunlar normal midir neden olabilir ya da bazen de emme esnasında uykuya dalıyor o esnada tek bacağında belli aralıklarla silkeleme hareketi gibi ayağını titretiyor