Merhaba kızlar bebeğim 2 ay 16 günlük perşembe günü 2 aylık aşısını oldu çarşamba gecesinden beri de uyumuyo çarşamba denk mi geldi bilmiyorum o günden beri uyumuyo huysuz özellikle gece olunca fazlasıyla ağlamaya başlıyo gece 4 5 te uyuyo
Sizde 2 aylık aşı belirtisi ne kadar sürdü yada atak haftası mı bilmiyorum internetten bakınca atak haftasına 4 gün var yazıyor