1Zehraninyusrasi Merhaba Anneler Çok zorlu ve fazla dikişli normal doğumum oldu suan 10 gün oldu ve hala kanamam devam edıyo ve rahmım ön kısmı cok agrıyo sankı baskı gıbı bı hıssıyat var kanamamın hala devam etmesı norml mı