Joie marka Brisk LX ve Nitro LX baston bebek arabası kullananlar varmı aranızda ikisinin arasında kararsız kaldım. Oğlum 10 aylık şuan da uzun süre kullannırmı acaba e bebekteki satış danışmanı 4- 4 buçuk yaşına kadar rahat biner dedi almışken uzun süre binebileceği birsey istiyorum. Bu iki modelden hangısını önerirsiniz yardımcı olursanız sevinirim