Çok büyütmeden yapılırsa saniyelik bi işlem ben 3 aylıkken kestirmiştim heralde muayeneye götürmüştüm istersen kesebilirim hemen dedi doktorumuz hemen orda kesti çok az ağladı onun dışında pek etkilemiyor bebekleri ama bebeğiniz daha fazla büyümeden yaptırın bence