Hayırlı Geceler kızlar öncelikle.. Depremden herkes gibî eşim ve ben de çok etkilendik psikolojik olarak çöktük daha doğrusu. İstanbulda yaşıyoruz. Geceleri uyuyamıyoruz eşimle. Sürekli büyük İstanbul depreminden bahsediliyor. Ne gibi önlemler almalıyız? 3 katlı müstakil evin 1. Katındayız. Ama 1 yaşında oğlumuz var nasıl kaçabiliriz onu alıp diye düşünüyoruz sürekli. Evet ecel gelince kaçış yok inançlı insanlarız ama psikolojimiz çok dağıldı. Eşimin ailesi de Kayseride. Ve sürekli sallanıyorlar onlardan çok etkileniyoruz hiç iyi değil psikolojileri onlarında.