Merhaba göğüs ucunda minik sivilce ucu gibi bir beyazlık var ucun kenarında süt durmuş sandım ben ama bir sene oluyor emdikçe geçer dedm geçmedi o kaldı öyle acısı yok sadece sert mercimekten biraz daha küçük suya girince daha belli oluyo birde bebeğim emdikten sonra beyazlıyo dahada doğumddan snra oldu sanırım öncesinde varmıydı hatırlamıyorum dikkat etmemişim hiç böyle birşeyi olan varmı???