Kiviefe Kızlar merhaba oglum 4ay 7gunluk ve destekli oturunca cok mutlu oluyor yatınca aglıyor sizler oturtuyormusunuz dr sormam gerekmi bilemiyorum
Avsin Kiviefe bana oturtma dediler benimki de öyleydi de ben dinlemedim oturttum 3 buçuk aylıktı. Tabi öyle tam oturtmadim , kucağımda hevesini alacak oturdu. Şimdi 5 aylık, destekli oturtuyorum
Seydameva Kiviefe 4 aylıkken günde 10 dk kadar destekli oturtabilirsiniz biz 4 aylık başladık 5.5 aylıkken desteksiz oturuyordu 🥰
Tuba Kiviefe 3 aylıkken kucakta oturtmaya başladım ve 5 aylıkken destekli oturtmaya başladım. Zaten 5,5 aylıkken desteksiz kendisi oturuyordu artık🤷🏽♀️
Kiviefe Avsin ya 4ayı gectı ya uzun sureli degil tabi ama arada oturuyor sımdılık bugun basladım zaten okadar mutluki kuzum
gokalpkus benimde bebeğim 4ay 14günlük yarım oturtuyorum çünkü istiyor. canım kimseyi dinlememek gerek bir anne geçekten anlıyor ve hissediyor bebeğini kimsenin lafına bakarak büyütme boşver
Kiviefe gokalpkus inşAllah bi sorun olmaz ama öyle mutlu aynen tam oturmuyor zaten kaydırıyor poposunu 😀 kuzum kaykılıyor