Annecilikkkk. Benimde öyle artık kendimi keseceğim yanlış mı yapıyorum bakamıyorum diye düşünüyorum. Ağlamaktan harap oldum. 6 aylık olacak bu hafta. Ama sürekli ağlama krizine giriyor ama sürekli asla böyle bir bebek değildi. Üzerini değişirken, açken, tokken, uykusu gelince, uyanınca her şeyde.