Fatma_P72 bebegım 6 aylık. Atak donemlerını cok ciddi yasadık yasıyoruz biz de. Açıkcası ekstra bısey yapmadım. O ne ıstıyorsa onu yaptım. Uyumuyorsa uyutmak ıcın zorlamadım, benımle uyumak ıstıyosa benımle uyuttum, mama yemıyorsa da zorla vermedım. Ne yapacagımı da bılemedım ekstra acıkcası
, yapanlar varsa bende denerm belkı