justmom_ genelde bir ölçek 30 cc oluyo. 30 ın katları olarak gidiyo 2 ölçek 60 cc, 3 ölçek 90 cc gibi. Mama işi bebeğe göre değişiyo her mama her bebeğe iyi gelmiyo mesela birine aptamil yararken başka bebeğe çok gaz yapabiliyo. O yüzden biraz deneme yanılma şeklinde doğru mamaya karar veriliyo. Sma kullananlar genelde memnun ama kendim hiç kullanmadım o yüzden bilemiyorum. Benim kızım gazlı bi bebekti aptamil conformille başlamıştık şu an 10 aylık ve artık içmek istemiyo. Doktorumuz bebelac gold önerdi. Fermente bi mama olduğu için biraz daha severek içiyorlar dedi. Umarım yardımcı olabilmişimdir