bbosphorussss merhaba iyi geceler, çok fazla etkiliyo hemde yaşantımı. Hiç bi işe odaklanamama, sürekli düşünmekten yapacaklarımı unutma, en kötü senaryoyu yazma, her olayın en kötü tarafını düşünme. Gerçekten çok zorluyor. Estağfurullah ne güzel yazmışsın çok istiyorum, bi dönem kıldım gerçekten verdiği huzur paha biçilemezdi ama mslesef bıraktım tekrar başlamayı ben ve herkese rabbim nasip etsin. Gerçi yeter ki isteyelim.. abur cubur bende cok yerim😓 dikkat edicem. Teşekkürler 🤍