15 aylık, sütten keseli 3.güne girdik. Kilosu boyu ve değerleri gayet iyiydi. Uyku ve ek gıda konusunda sorunlarımız ilerlediği için, doktoruna da danışarak tamamen kestim. Ancak bunu doktoruyla konuştuğumda devamı için ne yapacağımı hiç sormamıştım. Mama dediğimiz formül sütlerden mi almalıyım? Devam sütü olarak satılan inek sütleri mi? Hiçbir şey verme diyen de var çok kararsız kaldım lütfen fikir verir misiniz?