ssllmmnn Quadera merhaba yıllar sonra yazıyorum belki ama aynı sikayetler var benim de 7. Ayda ne yaptınız nasıl gecti acaba. Uyku yok mahvolduk
Quadera ssllmmnn thickener kullanmaya devam etmiştim. Gaviscon kullanmıştık. Bunlar belirtileri hafifletlese de tamamen geçirmiyordu. 1,5 yaşında kendi kendine geçmişti. Şimdi 3,5 yaşında sanki bunları biz yaşamamış gibiyiz😅
ssllmmnn Quadera daha 1 sene var 1.5 yasına … biliyorum öyle oluyor ama uykusuzum resmen hiç uyumuyorum. Sizin adınıza cok sevindim. Umarım bu geceleri unutturacak güzel geceler bize de gelir :)
ssllmmnn onurmooms geceleri hep midesi kaynıyor ağzına geliyor. Sesi duyuyorum zaten uyuyamıyor. Dimdik kucağımda bile. Ağzı eksiyor. Kafasını atıyor sürekli koyacak yer bulamıyor. Kusma yok bizde
onurmooms ssllmmnn bizde de sürekli dönüyor. Dönerken kendini uyandiriyor. Rahat edemiyor hic.Bazi günlerde hic istahı yok yemek istemiyor. Arada bir inatci hıçkırık geliyor.bir de hirilti balgam oluyor
ssllmmnn onurmooms aynen hıckırık bizde de var. Boğaz hırıltısı da sık oluyor. Mümkün reflü olması. Cok zor ne diyeyim geciyor diyorlar ama daha 7.5 aylık bizimki. İsterseniz bir cocuk gastro uzmanına gözükün
onurmooms ssllmmnn 11 aylık olmak üzere ve yasadigim yerde cocuk gastro yok nasıl olacak bilmiyorum :(
Quadera onurmooms kilo kaybı yoksa beslenme reddi yoksa beslenmesi iyiyse gastro hiçbir şey yapmaz 2 yaşına kadar bekleyin der. Biz çocuk gastroya gitmiştik. Kilo alımı iyiyse gece beslenmesini kesin demişti