Bebeğim 16 aylık olmak üzere normalde sakın bir bebek uyumlu sıcak kanlı güler yüzlu gitiigmiz yerlerde sorun çıkarmaz mutlu bir bebek.. fakat bir kaç haftadır kızıma bişey oldu anı duygu durum değişikleri kaprisler yersiz amansiz aglamalar çığlık çığlığa istedigi olmayınca yüksek tepkiler çığlıklar sürekli bir mizmizlik resmen baş kaldırıyor gibi o küçücük bedeniyle bize ne yapacağımızı şaşırdık eşimle bağırıyorum kızıyorum sonra pişman oluyorum anlatmaya sakin kalmaya onu anlamaya çalışıyorum ama sabır bir yerden sonra taşıyor bu dönemsel bişey mıdır ne yapmak gerekir geçici mi yoksa ben mi bı yerde hata yapıyorum içinden çıkamıyorum üzülüyorum yaşayan annelerimiz varsa paylaşırlarsa sevinirim 🌸