1aykuk ikizlerm var birnde inek sütü alerjisi cıktı yavrum cok huzursuz dr agrıları var ondan öyle dedi ilac yazdı rapırlu mamaya gectik böyle durum yaşayıp ilerleyen zamanlarde alerjisi gecen bebegi ılan var mı? İnşallah biter yoksa kuzum süt ürnler ömür boyunca tüketemiyecek mi ki