d190516 [silindi] ben kullanıyorum oğluma gayet güzel 2 buçuk aylığız 1 buçuk aydır falan kullanıyorum
Azra_Mina [silindi] gazlı bir bebekse tavsiye etmem kızımda çok gaz yapmıştı ama tabi hepsinde aynı değil etkiler denemeniz gerek keşke şu mamaları deneme boyları olsa o zaman daha kolay olurdu mama işi
[silindi] d190516 kaka yapma durumu nasıl. Kabızlık yüzünden mama deneyp duruyoruz. Ya kabız oluyor yada kakası yeşil oluyor bi düzen bulamadk mamaya
[silindi] Azra_Mina evet keşke küçük deneme boyları olsa. Her bebekde etki aynı olmuyor alıyoruz çöpe gdyor ucuzda değillerki
endlesslove [silindi] ben hipp combiotic+ bebelac gold thickener kıvam koyulaştırıcı kullanıyorum. Başta aptamil kullanıyordum ama o kabız yaptı hippe geçtim kabızlık sorunum çözüldü reflüden dolayı aldığını kusuyordu şimdi koyulaştırıcı aldım kusmuyor