DurriMeknun_ Bu bir sorunmu kaşınıyor 👁 gözlerim takıntımi yaptım elim oraya gıdıyo sürekli siz de de Varmı bu
Hale3400 DurriMeknun_ annemin gözleri bir ara çok kaşınıyordu doktor göz diplerin mikrop kapmış bebek şampuanı ile yüzünü yıka demişti öyle geçmişti
pogacayanakk DurriMeknun_ gözleri kaşıma çok ciddi hastalığa sebep olabiliyor elinizden geldiğince kaşımayın
DurriMeknun_ Hale3400 evet brn de onu biliyorum ama denemedim deniyecrm sabah akşam bakım çocuklarn sampuani var
pogacayanakk DurriMeknun_ kardeşim gözlerini çok kaşıdığı için keratakonus diye bir hastalık gözlerinde, siz ihmal etmeyin iyi bir doktora gidin mutlaka
Habibeears DurriMeknun_ eşimde kaşıyordu çok ,kornea hastalığı çıktı (keratokonus) doktorda kaşımaktan kaynaklı oluşuyor bu hastalık demişti maalesef ki